claramylife

Direktlänk till inlägg 6 april 2012

Hej

Av Clara - 6 april 2012 09:46

Hej!!


Påååskloooov! Jaja, jag vet jag sa att jag skulle göra inlägg typ skitmycket nu när det är lov, men ja, jag vet jag gjord einget efterskolan igår! Men tänkte på det och gjorde nt det...


Men nu ska jag berätta lite ;D

Mamma och pappa ser på ''Engelska slott och...'' bla bla bla!

Brorsan William sover, jag skriver och dricker påskmust och Kira sover och Fonzie sover och rambo...hm...typ sover.


Men pp tal och Rambolina, så imorse så vaknade hon och ena ögat liksom kunde hon inte öppna, det gick alltid igen och hon var som blind på ena ögat, gick in i allt...men hon är väl nt blind? Azzå jag är såå rädd att hon ska ha blivit blind!

Ska avsluta inlägget gå upp och kolla och skriva hur hon hade det, och ladda upp en bild!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Clara - 22 april 2012 12:45

Har som sagt vart på övernattning :=)'Lite om den: Mitt i natten, så finns det ju Smilla och Jessica som kan prata och GÅ i SÖMMNEN, så började Smilla säga så här i natten(alla vaknade): ''Clara(jag) clara! Spring ut, huset brinner!'' och vi andra ...

Av Clara - 21 april 2012 16:03

Hej ♥.♥ Har vart i täbban idaah, köpt en present åt bianca, och köpt ett mörkt blått linne på Hollister med spets fram men inte bak, skitsnyggt! SKulle köpt en volang tröja, men  kom på att Bianca och Smilla redan hade såna, så köpte ...

Av Clara - 21 april 2012 10:09

hej :) Sórry att jag nt bloggade igår som jag lovade, men kunde nt veta att jag skulle sova över med min kompis smilla! :)  ( htt://smillish.blogg.se ) Vi hade grymt kul, käka chips och flamsa, spela dator tills skitsent på kvällen :D   Men i...

Av Clara - 20 april 2012 07:31

Idag är det fredag! Jippi! Sitter här och hläkar frukost, mums mums ;D Ska snart åka till skolan, så kan nt blogga mer...:( Gör ett till eller kanske fyra till inläg sen :) ...

Av Clara - 19 april 2012 18:57

Målade just naglarna i blått och gult, allts ljust! Skitgulligt blev det! Jag kan liksom inte röra ''vissa saker'' skitjobbigt!!!! Men har ju bara kört första lagret än så länge, ska köra andra snart....! Kollar på Simpson typ samtidigt jag skriv...

Presentation


Jag är en tjej på 11 år som heter Clara, och jag rider på Täby Ryttar Center, älskar att rida och att dansa.. Hoppas du vill läsa min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken affär köper du kläder på?
 Lindex
 H&M
 Hollister
 Bik bok
 gina tricot
 vet inte
 ingen av dem

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards