claramylife

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Clara - 18 april 2012 08:36

Sorry att jag inte har bloggat på skitlänge...jag skäms :D

Men har haft annat att göra, som ett bråk i skolan och en annan grej...b:ets fest är hemma hos henne ist, det ska bli snöstorm i helgen sa hon :S

Men det ska bli kul endå, har sovmorron nu och klockan är 08.37 nu när jag skrev detta A.

Så ska börja dra till skolan cirka 10 i, och skolan börjar 10 över, jag bor ju ganska nära skolan, 5 minuter men man vill alltid ha tid på sig att prata med kompisarna innan skolan börjar ;D  Ska iaf försöka bli vän med hon jag bråkade med idag...hon sa att hon inte vill att jag ska vara sur på henne, men jag är inte det...inte längre direkt. Men jag är bra på att bygga upp ''kompis realetion'' efter ett bråk så detta ska gå super ;)

Ska ha musik i skolan, faaan! Då mst vi spela trummor och bas GRRR! Det enda som är kul är Gitarr och Cynt(Stavning?!) och Piaonoooooo.

Efter skolan ska jag iaf hoppa studsmatta, kan visa en video eller bilder på det sen...:)


Ska jag skriva mer eller ska jag lägga av?

Hm...men nåt känns nt som vanligt! Jag brukar ALLTID få ett ring från Samsungen, att nån vill cykla till skolan med mej 42....hm...PLING, haha där kom det....Okej ska cykla med *henne* till skolan snart så hejdååå!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 11 år som heter Clara, och jag rider på Täby Ryttar Center, älskar att rida och att dansa.. Hoppas du vill läsa min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken affär köper du kläder på?
 Lindex
 H&M
 Hollister
 Bik bok
 gina tricot
 vet inte
 ingen av dem

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards