claramylife

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Clara - 6 april 2012 10:29

Hejj, här kommer ett blogg tips!

Bloggen tillhör min kompis på riktigt som går i min klass, Smilla!

Här är länken, läs gärna hennes skitbra blogg :)


smillish.blogg.se

Av Clara - 6 april 2012 10:05

Hej!


Beskedet har kommit :)

Rambolina...var inte blind!

Hon hade bara grums i ögat....-.-

så jag tog ut henne på en lektur i lekhagen >8DDD

Ja, jag filmade henne videosarna kmr snart!

Hej

Av Clara - 6 april 2012 09:46

Hej!!


Påååskloooov! Jaja, jag vet jag sa att jag skulle göra inlägg typ skitmycket nu när det är lov, men ja, jag vet jag gjord einget efterskolan igår! Men tänkte på det och gjorde nt det...


Men nu ska jag berätta lite ;D

Mamma och pappa ser på ''Engelska slott och...'' bla bla bla!

Brorsan William sover, jag skriver och dricker påskmust och Kira sover och Fonzie sover och rambo...hm...typ sover.


Men pp tal och Rambolina, så imorse så vaknade hon och ena ögat liksom kunde hon inte öppna, det gick alltid igen och hon var som blind på ena ögat, gick in i allt...men hon är väl nt blind? Azzå jag är såå rädd att hon ska ha blivit blind!

Ska avsluta inlägget gå upp och kolla och skriva hur hon hade det, och ladda upp en bild!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 11 år som heter Clara, och jag rider på Täby Ryttar Center, älskar att rida och att dansa.. Hoppas du vill läsa min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken affär köper du kläder på?
 Lindex
 H&M
 Hollister
 Bik bok
 gina tricot
 vet inte
 ingen av dem

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards