claramylife

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Clara - 22 april 2012 12:45

Har som sagt vart på övernattning :=)'Lite om den:

Mitt i natten, så finns det ju Smilla och Jessica som kan prata och GÅ i SÖMMNEN, så började Smilla säga så här i natten(alla vaknade): ''Clara(jag) clara! Spring ut, huset brinner!'' och vi andra bara ''Ö.Ö''. Sen så sa hon : ''Brandkården kommer!'' sen sa hon också: '' Jag gömmer mig här! Oj, jag fårn åka brandbild!'' sen rullar hon sig i sovsäcken och säger ''WIII! WIII!'' Som om hon åkte karusell :D Så började hon gå på alla fyra, gick in väggar, och ramlade ner för trappan och gick ut ur huset!!! Azzå gud!!!!!!!! Så lyfte vi upp henne, okej bar henne upp :X

Sen gick hon till sovsäken(som hon dragit av sig)  och sa ''Clara, vi är räddad...e...'' och så snarkade hon.


Sen todde Jessica att nån skulle mörda henne, och hon sa: ''ring polisen! smilla ska mörda mig!!!'' och vi bara  ''Nej jessy, ingen ska mörda dej!'' Så man fick bara sova aknske, en timme ;D

Fail va?

Förlåt: För stavfel....

(Clara)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 11 år som heter Clara, och jag rider på Täby Ryttar Center, älskar att rida och att dansa.. Hoppas du vill läsa min blogg :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken affär köper du kläder på?
 Lindex
 H&M
 Hollister
 Bik bok
 gina tricot
 vet inte
 ingen av dem

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards